Friday, February 27, 2009

SWEAT, imissyou!

wassup ya'll. heh semenjak duamenjak tigamenjak berkecimpung dlm ...haihh ape tiru nabil nii! haha semenjak duamenjak ni,kehidupanku teramatlah tiada keistimewaan. haha bm aku A nokk. haha! rutin harian tidomakanonlineberak pastu makan balik.haha! sumpah xde keje doe. badminton pn ntah mane menghilang,2mnggu dah x main nii. ini berkaitan dgn title di atas. heh peluh lame x kua dah nii,rase berat je bdn full wit water.haha mymum said dah tau air byk pegila kencing..haih mama! abeh tue xkan allthetime nak kencing jee? adoyai..-_-

aku tidak menyangka tindakan aku quitting job without notice gives me hell lot of moneyy. smlm akak parkson tue call aku ckp "gaji anda sudah keluar,bilakah anda mahu mengambilnya?" aku reply "ni keje mane satu tetibe dpt gaji nih?" "gigolo part time kat klang tu ke?" haha! act aku tau tu parkson tp saje nk meloyaburuk ngn akaknyee..
heh. so dgn tak buat kejenye aku dpt rm201.05. okayla tue kan,karoke brape kali bleh lpas tue.haha

da ade duet memcmla plan dlm kepale aku nih. cume tggu mase utk menyelesaikannya.heh

wokeyh bebeh,crita ni agak tak best but atleast ive updated myblog :]

No comments:

Post a Comment